2011-07-09

ΕΙΔΙΚΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ...

Μετά από ένα εξάμηνο σεμιναρίων και επιμορφώσεων, μετά από πολλές ώρες στην έδρα ως δασκάλα και στα θρανία ως "μαθήτρια" αναλογίζεσαι τι έμαθες, τι κέρδισες και τι άφησες πίσω σου...Για μένα ο απολογισμός αυτός έχει θετικό πρόσημο, η ζυγαριά μου κλίνει στα θετικά!
Ένας καινούριος κόσμος από νέες εμπειρίες, μπλογκ, ιστοσελίδες, προγράμματα και διαδραστικούς πίνακες ανοίγεται μπροστά μου και παρά την κούραση "κυλώ"(βλ.το βίντεο που ακολουθεί)/ ξεκινώ να τον γνωρίσω!!!
ΕΙΔΙΚΑ ΑΦΙΕΡΩΜΈΝΟ στην Έλενα,που μας έδειξε το δρόμο αυτό και επέμεινε να τον ακολουθήσουμε, στον Αντώνη, στην Αγνή, στη Δέσποινα, στην Ευγενία και σε όλους όσοι έκαναν το ταξίδι αυτό απολαυστικό και ανθρώπινο ;-)

1 σχόλιο:

Elena Elliniadou είπε...

Νόνικά μου, με συγκίνησες.
Εγώ σ' ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που ήσουν εσύ, σταθερή παρουσία, ουσιαστική δύναμη και κίνητρο και ελπίδα ότι έχουμε υπέροχους εκπαιδευτικούς με όραμα και στόχους!
Κάθε ευτυχία και επιτυχία στη ζωή σου, εύχομαι!